کنکاش در تاریخ

کنکاش در تاریخ

بیان نظرات جدید درباره تاریخ آذربایجان ، ایران و جهان
کنکاش در تاریخ

کنکاش در تاریخ

بیان نظرات جدید درباره تاریخ آذربایجان ، ایران و جهان

سنگ ها فریاد می زنند!

چندی است که پاسخ نژاد پرستان نسبت به تحقیق و تفحص و یاد آوری دروغ هایی که تاریخ نویسی کنیسه ای و کلیسایی برایمان ارائه داده اند بازخوردی خارج از فحاشی و برخورد های نامناسب دیگر به همراه نداشته است. زمانی بود که معاندین با حقیقت، بعد از انتشار مستند تختگاه هیچکس، از صحنه سازی و زاویه دوربین تصاویر سخن می گفتند به طوری که چند روز پیش شخصی با ادبیاتی نامناسب بنده را دعوت به مناظره نمود و با طرح سوالی ساده مات شد!.


آیا این سنگ قبر نیمه تراش است یا نه؟



برای آن کسانی که نیمه تراش بودن چنین سنگ قبری را نمی توانند درک بکنند قبول مطالب کوهسان بنیان اندیشی کار ناممکنی خواهد بود. در یادداشت قبلی در رابطه با همین موضوع نشان دادم که در نواحی بسیار وسیعی از ایران به دلیل کثرت غیر قابل تصور حضور یهودیان ، ارامنه و گرجی ها، شاهد گورستان ها و بقعه های بزرگان این اقوام و مذاهب هستیم.



در یک سیر از رشته کوه های قفقاز به سمت زاگرس در ایران استل هایی به شکل اسب (در نواحی گرجستان) ، قوچ (در آذربایجان) و شیر و سگ (در زاگرس) را مشاهده کردیم. این استل ها به دلیل قرار گرفتن در مجاورت گورستان ها با نام سنگ قبر معرفی می شوند در حالی که از دلایل و کاربردهای آن بی خبریم و گفته های پیرامون آنها افسانه هایی بیش نیست و نیاز به تحقیقات جدیدی در این زمینه وجود دارد.




در ادامه جستجویمان به گورستانی در روستای پینه شالوار (شاد آباد مشایخ) تبریز رفتیم و سنگ قبر هایی با نمایی از آلات جنسی مردانه و زنانه روبرو شدیم،که شبیه همان را در گورستان خالد نبی گلستان نیز یافته بودیم. این سنگ قبر های نیز روایتی از مهاجرت مردمی صاحب فرهنگ هندی و  آفریقایی است.

بعد استل هایی در نواحی مشکین و اهر آذربایجان را یافتیم که باورهای شمنیستی مهاجرین اسلاو را نمایش می دهد.



حال باید بپرسیم:
مقابر فارسها و تورک های کهن در این سرزمین را کجا باید جستجو کنیم؟!.
آیا همه این اسناد نشان از نبودن حیات بومی بعد از پوریم نیست؟!
آیا نباید قبول کنیم که ساکنین منطقه همگی مهاجرین صده های اخیر هستند؟!

«گورستان سفید چاه، قبرستانی متعلق به دوره تیموریان است که در روستای سفید چاه شهرستان بهشهر و در بخش یانه سر، واقع شده و این اثر در تاریخ 17 اسفند 1381 با شماره ثبت 7845 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.این قبرستان عجیب سفید چاه در روستای سفیدچاه بهشهر قرار دارد و قدمت آن به بیش از 1200 سال پیش باز‌می‌گردد که نمای گورستان با تخته سنگهای محرابی در صفوف منظم در بدو ورود همانند لشکری عظیم است که به پا ایستاده اند و نظاره گر هستند (مهر)«. 






می بینید ما را چگونه به هیچ انگاشته اند؟! قدمت این گورستان را به دوره تیموریان منتسب می کنند و تاریخ آن را 1200 سال قبل معرفی می نمایند؟!؟! تاریخی که در آن به دلیل پوریم در ایران هیچ بومی حضور نداشت. سنگ قبر های نو تراشی را که هنوز آثار فرسایش طبیعت در آنها  چیزی فراتر از چند دهه را نشان نمی دهد به عنوان اسناد باستانی معرفی می کنند.

وقتی زنان و دخترانی را می بینم که نسبت به این جعلیات بی تفاوت نمی مانند و حتی به قیمت شنیدن بدترین نوع برخوردها، اعتراض می کنند و مخالفت خود با ساخت چنین جعلیاتی را به زبان می آورند به یاد آن جمله بسیار زیبای جناب پورپیرار می افتم:
«اگر آن شهرستانی دورافتاده وظیفه فرهنگی خود را نیک دریافته و به جای آورده است، پس روشنفکری و مسئولان فرهنگی کشور غبار پاپوش او نیز محسوب نمی شوند.»

نظرات 17 + ارسال نظر
قنبر دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 12:54

آیه مومنون تجاوز به برده افتخار است
آدمی مثل تو که حرومزداه است معلومه از حرومزاده های عرب متجاوز به بردگان حمایت می کنه
با دزدی و خایمالی داری حرام پول میخوری چون پول حلال ندیدی
سبورجی و مشایی نوکر اسراییلن
و تو
یهودیها و مسلمانان همگی حرومزاده و دینشون یکی است
و اون تجاوز به انسانهای آفریده خداوند را افتخار میدونن

آذر اوغلی دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 12:24

شرم بر تو که میری به کسی مثل پورپیرار که ترکان را بی تمدن و وحشی همانند حیوان خوانده استاد میگی بی غیرت دشمن ترک ها

مطلب زیر از وبلاگ ایشان کپی شده است

پورپیرار:
زبان ترکی حتی یک واژه انتزاعی ندارد.

زبان ترکان مطلقا فاقد لغات تمدنی پایه است که هنوز هم خط مستقلی برای نوشتن نساخته اند و از آن قابل تامل تر اگر ترکان در زبان فرهنگی و نگارشی خود لغت مستقل و بومی برای پادشاه نداشته اند و هنوز هم ندارند پس باید دوستانه تذکر داد که نومهاجرین جدید به اقلیم اینک ترک نشین، در مسقط الراس پیشین خود چندان پراکنده و بی پیوند بوده اند، که سرکرده ای به نام پادشاه را نمی شناخته و ابزار خطابی برای چنان مقامی نداشته اند و این هنوز زمانی است که سخن از دارایی فرهنگی فعال ترین و پرشمار ترین قوم ایران در میان است. حالا و در مقام این مدخل بیدارکننده و چنین ریشه یابی ملی و تمدنی، می توان خردمندانه تامل کرد، و یا اوباشانه و بدون نتیجه مهمل سرود و فحش فرستاد.

احمد اشرفی نوشنق جمعه 13 تیر 1393 ساعت 17:53

چی میگن سنگها؟
دارند میگن تو یک پانترک جاکشی؟ احمد اوبالی (الاغی) خوبه؟ اتاترک دیوث چطوره؟ عررررررررررررررررررررررررررررعررررررنمیکنه دیگه؟
صدای عرعر نمیاد؟؟؟؟چرا صدات درنمیاد؟


و این را به اربابت ناصرجاکش عرب دیوث تقدیم کردم
عرب جاکش ناصربنای احمق

عرب کونده شور شیرازی تو گوه خوردی اومدی ایران خوارکسده دیوث احمققققققققق


کونی برو سوسمارتو بخور حمال
می بینم که پانترکها خایتو می مالن

بنیان اندیشی تو کس ننت

نمونه ای از کامنتهایی که حذف تایید نمی کنیم. مدتی بماند تا عده ای ببینند که با چه جانورانی طرف حساب هستیم.

بیریسی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:30

میدونید چیه، بهتره در مورد واژگان مشترک تورکی و زبانهای اروپایی و عربی و ... هم بنویسید که واقعا یهود چطوری این لغات تورکی رو به این هماهنگی غیر قابل وصف تو این زبانها جای داده.

یهود کارهای زیادی کرده ولی نباید همه چیز رو به افتخار یهود "دانماق" کنیم، چون اصلا نمیشه بعضی مسائل رو کار عمدی بشر دونست.

حالا نمی دونم دلیلش چیه، همسایگی؟ یا نمی دونم الهام و وحی؟ و .. بالاخره لغات بسیار تورکی در زبانهای اروپایی و ... وجود داره که غیر قابل انکار و کتمان هستن.

البته یک مشکل اساسی تر هم وجود داره، اونهم اینه که چرا زبان تورکی دقیقا ریشه یابی نشده و تا حالا قواعدش مسکوت موندن؟ چرا تورکیه با اونهمه دبدبه و کبکبه یه مشت چرت و پرت رو به نام قواعد تورکی به خورد مردم داده؟

با حل این مشکل، مسائل بسیاری آشکارتر خواهد شد.

به عنوان کسی که احساس می کنم احساس می کنید شرایط کنونی را، با دید بنیانی به مسائل این چنینی وارد شوید. باور کنید هر اندازه که در توانم باشد به شما کمک خواهم نمود. از حوصله ای که برای خواندن یادداشت ها می گذارید می توانم شرایط شما را درک کنم. موفق باشید.

نیک دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 23:49

واقعا که سنگها دیگه کم مونده زبان بگشایند.در موزه به این سنگهای استوانه ای ؛«چهره نما » می گویند! ومن هرچه نگاه کردم چهره ای ندیدم.

در مورد آن سنگ ها چیزهایی خواهم آورد که برای همگان تاثیر گذار خواهد بود.

بیریسی شنبه 7 تیر 1393 ساعت 12:38

من تحقیقات شما را تحسین می کنم، اما نظرتان راجع به تورکها و هویتشان چیست؟

بنظرتان آن هم یهودساخته است؟

زبان ترکی؟

فرهنگ ترکی؟

(دقت کنید، من با تاریخ کاری ندارم، و با سخنانتان مقابله نمی کنم، فقط می خواهم بدانم که شما درباره هویتِ فولکلوریک تورکها چه نظری دارید؟ هویتی که از طرف صاحب نظران تعیین نشده باشد و عامه مردم آن را نقل و تأیید کرده باشند)

رگه های بسیار عمیقی از یهودیت در بین ساکنین کنونی منطقه وجود دارد. می توان گفت پیشینه دینی اکثر مهاجرین یهودیت بوده است.

. پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 00:54

احتمالا در مراحل بعدی پورپیرار دفتر کاری و مغازه و خانه ی خود را به حراج خواهد گذاشت و سپس چنان که خداوند به من وعده داده است شیطان با تن کردن لباس گدایی در خیابان های شهر گدایی خواهد کرد .

تا به حال تمام وعده هایی که به شما گفته ام محقق شده .
ای طرفداران پورپیرار و ای کسانی که با قران بر نیزه کردن ادعای حق بودن میکنید خدای شما واقعی ست یا خدای من ؟
چرا شما این همه درجملات خودتان مینوسید که به خواست خدا اینطور خواهد شد و به خواست خدا ان طور خواهد شد در حالی که هیچ یک از نوشته هایتان محقق نمیشود .
اگر ادعای حق بودن دارید تنها یک اجابت از خدا نشان دهید . یک اجابت از هزاران اجابتی که من به شما نشان داده ام .
پس وقتی قادر نیستید یک اجابت از طرف خدای خود نشان دهید به این معناست که شما خدای حقیقی را پرستش نمیکنید و خدای من خدای حقیقی ست که هر چه به شما وعده میدهم را محقق میکند.

ابراهیم زمانی صاحب فرزند شد که انتظارش را نداشت.
شما منتظر بمانید چون ما انتظار می کشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد